Header

Het verhaal van Yvette Burgers en Clinic For Beauty

Door een snelle bedrijfsgroei voldeed de huidige website van Clinic for Beauty niet meer. Het bedrijf is gespecialiseerd in cosmetische chirurgie, in het bijzonder betaalbare botox en fillers. Clinic for Beauty is op weg naar nationale bekendheid, en daar hoort een passende uitstraling bij. Wij spraken eigenaresse Yvette Burgers. Een interview over het verhaal achter haar bedrijf, haar passie, het ontwikkelen van een nieuwe website en waarom ze voor Stijl en Vorm heeft gekozen.

Het aanbod om het bedrijf van haar vader over te nemen lag op tafel maar na een reis van door Thailand besloot Yvette het aanbod af te slaan en zelf vanaf scratch te beginnen. In slechts 2 maanden stond haar bedrijf op poten. Vanuit Oosterbeek werden de eerste klanten geholpen, en al snel volgden Apeldoorn en Amersfoort. Clinic for Beauty maakt cosmetische chirurgie toegankelijk voor het grote publiek. Clinic for Beauty is gespecialiseerd in het uitvoeren van cosmetische (botox) behandelingen op basis van injectables en fillers.

Over Clinic for Beauty

Meteen bij binnenkomst voel je je welkom, en dat beamen ook de klanten die tijdens onze aanwezigheid naar binnen en naar buiten gaan. Wat opvalt is dat er écht tijd wordt genomen voor klanten. Er wordt vooral geluisterd, en daarop een wordt een passend advies gegeven. Dat kan dus ook wel eens ”nee” betekenen als dat beter is voor de klant.

“Wat opvalt is dat er écht tijd wordt genomen voor klanten”

Anno 2017 wordt er anders naar de behandelingen gekeken dan enkele jaren geleden. Behoeftes en de vraag veranderen met de tijd. Dat betekent dat de behandelingen gemeengoed worden en toegankelijk zijn voor het grote publiek. De keerzijde is dat sommige klinieken klanten onzeker maken om zo meer behandelingen en producten te kunnen verkopen. Wat we echter niet willen is onzekerheid in de hand spelen. We willen juist dat klanten zich zeker voelen en lekker in hun vel zitten. ”Dat doen we door te behandelen waar jij om vraagt”, zegt Yvette. We willen weten waar de klant zich aan stoort en daar doen we iets aan. Verder streven we naar de hoogste kwaliteit, gastvrijheid en goede nazorg. Door aan de andere kant goed in te kopen kunnen we zeggen dat we de meest betaalbare kliniek van Nederland zijn. In 2018 willen we 2 nieuwe locaties (Amsterdam en Utrecht) openen.

Nieuwe website

Omdat de wereld zich voor een groot gedeelte online afspeelt oriënteren de meeste mensen zich eerst via google en social media. Een eerste indruk speelt daarom bij een website een grote rol. De huidige website paste niet meer bij de fase waarin we zaten, en moest daarom overnieuw. Hij moest veel professioneler. Het doel was om een website te ontwikkelen die overzichtelijk is, steriel oogt en een vertrouwd gevoel geeft. Verder moest de website goed vindbaar zijn en moet het een basis zijn voor toekomstige groei die de business de komende tijd verder kan brengen.

Samenwerken

Stijl en Vorm is geen standaard bureau wat zomaar zal bouwen. Ze hebben de samenwerking opgezocht en we hebben gedurende het traject nauw samengewerkt. Ik heb verstand van mijn business en zij hebben verstand van websites bouwen. Wat ik als erg fijn heb ervaren is dat ik constant werd voorzien van input en tijdens het traject begeleiding en advies heb gekregen. Daar zie ik nu het resultaat van. Ik wordt goed gevonden in google en wekelijks krijg ik nieuwe klanten en aanvragen binnen via de website.

Kijk voor meer informatie op: www.clinicforbeauty.nl

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Leuk??
Bekijk deze stories ook eens!